Lijkt het jou leuk om bij ons muziek te maken? Dat kan!

Harmonie Stad Grave is altijd op zoek naar muzikanten die net zo enthousiast worden van muziek maken als wij. Wil graag nader kennis maken met de orkesten, kom dan een keer langs op een van de repetitieavonden. Slagwerkgroep repeteert op woensdagavond van 19:00u tot 20:30u en de harmonieorkest op donderdagavond van 19:45u tot 21:30u. Beide repetities vinden plaats in de grote zaal van Catharinahof, Koninginnedijk 252 te Grave.

Wil je graag meer informatie of je aanmelden als lid, stuur dan een e-mail naar bestuurharmoniestadgrave@gmail.com of neem contact op via het contactformulier op de website. Het bestuur zal hierna zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.

Instrumenten

Heeft u geen eigen instrument? Geen probleem, Harmonie Stad Grave zorgt voor instrumenten in bruikleen. Heeft u wel een eigen instrument, helemaal super want dan kan je meteen meespelen bij een van de orkesten.

Onze instrumentbeheerder betreft Ton de Laat. Indien u vragen heeft over de instrumenten kunt u via de e-mail of het contactformulier contact opnemen met onze instrumentbeheerder.

Contributie

Als lid betaal je jaarlijks contributie. De contributie wordt betaald vanaf moment van inschrijven bij de vereniging. De contributiebedragen worden jaarlijks berekend en indien aangepast besproken bij de Algemene Ledenvergadering. In overleg met de penningmeester is het mogelijk om de contributie in termijnen te betalen.

De opbouw van de contributie is als volgt

Jeugdlid €70,40
Seniorlid (vanaf 18 jaar) €140,80
Senior lid 65+ €114,50
3e gezinslid of meer €34,60

Bij aanmelding is er sprake van borg van €45,38. Borg is voor de concert kleding van Harmonie Stad Grave en eventueel bruikleen instrument.