Commissies

Binnen de Harmonie Stad Grave zijn enkel commissies opgesteld. De commissies bestaan uit leden van de harmonieorkest met eventuele aanvulling van de dirigent.

Muziekcommissie

De muziekcommissie stelt samen met de dirigent het repertoire vast. Per optreden of activiteit wordt een nieuw thema met daarbij de betreffende repertoire samengesteld. In de muziekcommissie zit tevens iemand van het bestuur, waardoor er een korte lijn ontstaat voor eventuele besluiten.

• Ermerd van der Burgt
  • Esther van Hooren
  • Feline van de Ven
  • Hielke de Laat- van Zwam
  • Dirigent Joost van Wichen
Evenementencommissie

De evenementencommissie zorgt ervoor dat elk evenement van Harmonie Stad Grave in goede banen wordt geleid. Van regelen van locatie tot de opbouw van het orkest, de commissie zorgt ervoor. De evenementencommissie werkt nauw samen met de muziekcommissie en bestuur van Harmonie Stad Grave, zodat er synergie ontstaat.

• Ermerd van der Burgt
  • Esther van Hooren
  • Hielke de Laat- van Zwam
  • Jéri Siebers
  • Tara Sloot- Smits
  • Wendy Laurenssen – Verhaaren
Ledenwerving commissie

De ledenwerving commissie zijn actief bezig met het werven van nieuwe leden. Hierbij wordt er niet enkel gekeken naar jeugdleden, maar worden ook acties opgezet voor volwassenen en oud-leden. Deze activiteiten zijn in samenspraak met het bestuur en PR team.

• Feline van de Ven
  • Frans van Ekstijn